Nákupní řád
Záruční podmínky
Komenského 39
Rychnov nad Kněžnou
516 01
- Sbor Jednoty bratrské v Rychnově nad Kněžnou poskytuje záruku na zboží v rozsahu obecně platných předpisů, a to po dobu 24 měsíců. Sbor Jednoty bratrské v Rychnově nad Kněžnou se u oprávněných reklamací uplatněných v záruční době zavazuje bezplatně odstranit závady na produktech. Odstranění závady je dle typu produktu realizováno výměnou produktu, nebo odstraněním závady.
- Záruka se nevztahuje na škody způsobené:
- nešetrným zacházením
- mechanickým poškozením nebo opotřebením
- živelnými pohromami (vodou, ohněm, bleskem)
Reklamace zboží
- Důvody reklamace
- Při reklamacích zboží se Sbor Jednoty bratrské v Rychnově nad Kněžnou řídí platnými právními předpisy na ochranu spotřebitelů.
- V případech, kdy jste obdrželi:
- zboží poškozené (např. zjevná vada na oblečení atd.)
- zboží došlo nekompletní (např. chybí součást apod.)
- došlo vám jiné zboží, než jste si objednali (např. došlo k záměně zásilek na naší straně)
- Za těchto podmínek, můžete tyto zásilky reklamovat.
- O reklamaci informujte nejdříve naše zákaznické oddělení na e-mailové adrese sbor@jbrychnov.cz nebo na telefonním čísle 728 939 412 a následně nám odešlete zásilku zpět s kopií faktury o zboží.
- Po posouzení oprávněnosti reklamace na naší straně vám zašleme vyjádření a v případě, že bude reklamace oprávněná, zašleme vám zpět buď zboží nové nebo vám zašleme zpět peníze.
- Místo uplatnění reklamace
- kupující je povinen reklamované zboží zaslat nebo osobně dopravit na adresu:
Komenského 39
Rychnov nad Kněžnou
516 01
- Doprava reklamovaného zboží
- reklamované zboží musí zákazník dopravit osobně nebo zaslat na místo uplatnění reklamace na vlastní náklady. Je-li reklamace uznána jako oprávněná, bude po jejím vyřízení zákazník vyzván k odběru zboží. V případě zájmu může být po dohodě zboží zákazníkovi zasláno. V případě poškození či záměny zboží platí poštovné zpět k zákazníkovi. V případě nespokojenosti se zbožím, ačkoli je v pořádku (např. nespokojenost s barvou či velikostí), hradí poštovné zákazník.
- Reklamační řízení
- po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele.
Zasílatel je povinen reklamaci vyřídit nejpozději do 30 dnů od jejího uplatnění. Prodávající dále informuje kupujícího nejpozději do tří dnů od obdržení vyjádření o reklamaci od zasílatele. Prodávající nepřebírá odpovědnost za škody vyplývající z provozu produktů, funkčních vlastností a škod z neodborného používání produktů, stejně jako škod způsobených vnějšími událostmi a chybnou manipulací. Na vady tohoto původu se nevztahuje ani poskytnutá záruka.
- po obdržení výše uvedených náležitostí, prodávající zahájí reklamační řízení u zasílatele.
- Reklamace přepravních služeb
- Postup reklamace přepravních služebV případě problému s dopravní službou, pište na adresu sbor@jbrychnov.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás. Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.
Není-li poškození nebo částečná ztráta obsahu zásilky při jejím předání a převzetí příjemcem zjevná, je příjemce zásilky povinen oznámit zasílateli vznik škody bez zbytečného odkladu poté co jí zjistil, nejpozději do 3 pracovních dnů ode dne doručení zásilky na telefonním čísle 728 939 412
K reklamaci je ve všech případech nutné předložit: reklamační protokol, kompletní seznam částí výrobku a kopii faktury.- Zásilku si vždy prohlédněte před dopravcem.
- V případě poškození obalu (pomačkaný, roztrhaný, rozmočený…) sepište ihned s dopravcem protokol o poškození zásilky.
- Nenechte se dopravcem přesvědčovat, že zásilka není dobře zajištěná. U nás ošetřujeme zboží velmi pečlivě, aby k vám došlo v pořádku.
- Postup reklamace přepravních služebV případě problému s dopravní službou, pište na adresu sbor@jbrychnov.cz. Do předmětu uveďte "Stížnost na přepravu", popište problém, uveďte kontakty na sebe, číslo zásilky a číslo faktury. Váš problém budeme řešit s dopravcem a oznámíme vám další postup. Poškozené zásilky nemohou být vaší starostí a nesmí vám znepříjemňovat nakupování u nás. Jako příjemci zásilky jste povinni si při převzetí zásilku prohlédnout a při zřejmých a na povrchu obalu zásilky znatelných poškozeních, popř. zjevné a uvnitř poznatelné částečné ztráty zásilky, tato poškození a ztráty reklamovat u zasílatele. O rozsahu poškození nebo částečné ztrátě obsahu zásilky musí být sepsán ihned zápis o škodě. Zasílatel je povinen takový zápis sepsat.